About Me

My photo
seorang anak perempuan, kakak, isteri,ibu dan businesswomen yang sedang mencari dan pasti terus mencari kejayaan demi kejayaan berkat doa, restu dan bimbingan keluarga especially my beloved hubby......dan tunggak utamanya ku cari keredhaan Allah swt....

Tuesday, March 2, 2010

My 34th Birthday

Tak ada satu hadiah pun yang aku terima dari sesiapapun sempena hari lahir yang ke 34 aku ni....tapi bukan maknanya tak ada seorang pun yang mengingatinya kerana...

.......seawal-awal pagi hubby dah wish kat aku,rasanya tahun ni tahun pertama hubby ada di sisi aku masa birthday aku ni...aku di kl bersamanya...
.......anak-anak pun tak lupa wish untuk aku,peluk cium dari mereka pun dah buat aku gembira
......smspun tak berhenti aku terima dari sahabat handai dan sanak-saudaraku...
......ucapan-ucapan dari kawan-kawan FB pun tak kurang hebatnya....
......adik-adikku(kandung dan bukan kandung..hehehe)siap menyanyikan lagu Happy Birthday live dalam phone jela...

Alhamdulillah...aku masih diberi ruang dan peluang dari Penciptaku untuk terus bernafas di bumi ini...alhamdulillah aku masih lagi berkesempatan untuk menikmati kasih sayang dari semua insan yang menyayangi aku...

Mulanya aku sedih juga sebab hubby tak bagi hadiah pun..bukan dia tak mau bagi,hubby siap offer nak bagi handbag yang harganya boleh tahan la...tapi aku tolak sebab aku tahu tak perlu hari lahir aku pun kalau aku minta mesti hubby akan bagi...so aku rasa tak perlu la kan...

Apapun aku bersyukur kerana aku masih lagi ada ruang dan berkesempatan untuk terus menjadi kekasih hati dia suamiku....hehehe...

No comments: