About Me

My photo
seorang anak perempuan, kakak, isteri,ibu dan businesswomen yang sedang mencari dan pasti terus mencari kejayaan demi kejayaan berkat doa, restu dan bimbingan keluarga especially my beloved hubby......dan tunggak utamanya ku cari keredhaan Allah swt....

Monday, March 14, 2011

Hai...pejam celik pejam celik dah nak dekat sebulan aku kat sini.....tapi sampai hari ni kami masih tak ada kereta...kena tumpang orang saja la...ini yang buat aku tensionnnnn !!!! ......nak gerak sikit pun nak kena tunggu orang...kat kawasan rumah ni pula bukan ada kedai dekat-dekat nak boleh pi....semua nak kena guna kenderaan la juga.....

Anak-anak pun stil tak masuk sekolah....tapi alhamdulillah tadi hubby call katanya esok budak-budak ni nak kena pergi sekolah dah untuk sessi macam interview juga la...harap-harap semua berjalan lancar....

Berita baik juga untuk hari ni....Internationa Driving License yang kami tunggu-tunggu ni dah sampai kat pejabat pos Dukhan...so insya Allah dalam minggu ni juga kami dah boleh sewa kereta...so apalagi hoooreeeeyyyyyyyy!!!!!!!! lega rasa hati ni....

Lepas ni aku harap life kami akan lebih ceria di sini...insya Allah...aku mohon padaMu...berikan aku rasa sabar,tenang dan ceria untuk meneruskan kehidupanku di muka bumiMu ini ya ALLAH....... BE POSITIVE AZRINA!!!!

emmmm..that's all for today..... :)

No comments: