About Me

My photo
seorang anak perempuan, kakak, isteri,ibu dan businesswomen yang sedang mencari dan pasti terus mencari kejayaan demi kejayaan berkat doa, restu dan bimbingan keluarga especially my beloved hubby......dan tunggak utamanya ku cari keredhaan Allah swt....

Thursday, May 21, 2009

Sedekad...





















21 Mei 2009...sedekad usia perkahwinan aku...aaaaahhh macam tak percaya pejam celik pejam celik cepat sungguh masa berlalu. Alhamdulillah.....bersyukur sangat aku kerana dikurniakan Allah seorang suami yang terlalu istimewa untuk aku.Biarpun dalam masa sedekad ini kami banyak hidup berjauhan demi tuntutan tugas tapi kami hati dan perasaan kami tetap dekat.Tiga orang permata hatiku ini sudah cukup melengkapkan hidupku....alhamdulillah..

Untuk sedekad usia perkahwinan ini aku memang benar-benar hampir terlupa anniversary ni. Mungkin sebab aku terlalu fikirkan satu majlis yang akan berlangsung 31 Mei ini. Malam before 21 ni teh ada la dok story telling dengan aku this year anniversary dia yang ke 3,dia nak tengok hubby dia ingat dak,selalunya dia dulu yang ingat....masa tu la aku baru teringat anniversary aku.... terus aku confused tarikh anniversary sendiri...20 ka 21 esoknya tu ?...aku terus sms hubby kat sudan dia ingat ka tidak...dia kata dia ingat,habih la nak buat surprise tak jadi...Tapi hubby tak lupa sebenarnya...ada kiriman bunga untuk aku sampai di kedai di pagi hari. 24 kuntum bunga mawar merah. Romantikkkkk.....suka sangat...thanks dear..(sorry abang,azrin betui-betui terlupa)...Internet order la ni..biasa la this year hubby still kat Sudan so tak boleh la nak sambut bersama-sama....actually kami dah merancang juga nak buat kenduri anniversary ni besar-besaran sikit...konon nak naik pelamin lagi sekali,anak-anak nak jadi pengapit.Tapi nampaknya tak menjadi sebab hubby pun tak dak kat Malayisa ni.Jun nanti hubby balik pun ada kenduri Najwa my cousin kahwin...so cancel la....but still ada hadiah juga dari sana....=))

1 comment:

liadevega said...

amboi sakannya hangpa ni...nak naik pelamin....? biaq betui!
anyway, congrats on yr anniversary