About Me

My photo
seorang anak perempuan, kakak, isteri,ibu dan businesswomen yang sedang mencari dan pasti terus mencari kejayaan demi kejayaan berkat doa, restu dan bimbingan keluarga especially my beloved hubby......dan tunggak utamanya ku cari keredhaan Allah swt....

Monday, August 17, 2009

Projek 2009

Susahnya nak mendisiplinkan diri untuk tulis blog aku ni...Dah berbulan aku tak updatekan...baru hari aku berkesempatan semula...Cerita apa ye????

Oooo... I know..biar aku ceritakan tentang projek2 catering 2009 ni kan. Alhamdulillah rezeki Allah bagi tak putus-putus dalam seminggu pasti ada katering kat office2 yang selalunya ambil "katering pakej" iaitu katering untuk 3 kali makan...pagi,tengahari dan petang dengan harga RM 15 per head.Selalunya menunya macam ni....

Pagi............. Bihun/Koteow/mee goreng , Kuih (1 jenis), Teh o/Teh panas
Tengahari... Nasi dan 4 jenis lauk , minuman, buah
Petang..........Kuih (2 jenis) , Teh o/ Teh panas

Harga ni complete dengan segala pinggan mangkuk dan perkakasan katering yang lain,siap dihantar dan diambil semula serta "disetting" di tempat tersebut.Pembayaran secara LO pun diterima...So sesiapa yang nak order boleh la contact I...(sekitar office di Alor Setar).Antara tempat2 yang selalu dan pernah order dari Dapur Bonda ni ialah Pejabat LHDN Alor Setar,Kedah Medical Centre,BERNAS Souq Al-Bukhary,Bank Rakyat,CIMB,Pejabat PKK dll.....

Katering kenduri kahwin...??...Walaupun tak banyak lagi tapi aku bersama team Dapur Bonda pernah la buat...pakej makan complete dengan khemah...kalau tak caya tengok la gambar2 ni..



No comments: