About Me

My photo
seorang anak perempuan, kakak, isteri,ibu dan businesswomen yang sedang mencari dan pasti terus mencari kejayaan demi kejayaan berkat doa, restu dan bimbingan keluarga especially my beloved hubby......dan tunggak utamanya ku cari keredhaan Allah swt....

Wednesday, January 13, 2010

Kembali lagi aku ke dunia blogging ini....

Penatnya rasa life sekarang...kenapa life sebegini yang aku pilih?kadang2 aku menyesal,tp kupujuk hati agar percayalah,yakinlah ketentuan ALLAH ini jalan terbaik buat aku..kadang kadang aku meratapi percaturan hidup aku ini dulu hingga ke hari ini adalah atas telunjuk orang lain,aku terus -terusan patuh,akur dengan segala yang dimahukan.....biarlah.....hanya itu yang mampu....hanya doa yang aku panjatkan agar aku terus redha,bahagia dengan apa yang telah diaturkan untuk aku.....

1 comment:

abangNgah said...

cuba simpati .........