About Me

My photo
seorang anak perempuan, kakak, isteri,ibu dan businesswomen yang sedang mencari dan pasti terus mencari kejayaan demi kejayaan berkat doa, restu dan bimbingan keluarga especially my beloved hubby......dan tunggak utamanya ku cari keredhaan Allah swt....

Saturday, August 29, 2009

Plan nak raya

1. Aku plan nak beli baju raya anak2 bila papa depa dah balik, so bermakna lepas 14 Sept ni baru pi beli....(tapi baju melayu Muqri dan apiz rasanya kena pi beli awai sikit sebab nanti tak dk size...tapi tengok dulu la macam mana) Baru seronok sikit kalau dapat pi beli sama2 kan...

2. Aku plan nak buat kuih raya this year sebab anak2 nak sangat mama depa buat,so aku plan nak buat kuih makmor, biskut samperit dan dan cornflakes....

3. Aku plan nak beli balang kuih raya yang elok sikit this year sebab aku tak pernah ada lagi balang kuih yang cantik2 dan mahai sikit....(tapi tak tau la hubby setuju ka tidak...harap2 ok la)

4. Aku plan nak beli satu set pinggan makan,cawan semua yang baru sebab set pinggan makan yang aku ada dulu set putih semua sudah diangkut ke Dapur Bonda sebab guna untuk katering....yang tinggal kat rumah ni semua caca merba...(REASONABLE KAN...KAN...KAN)


Itu saja yang aku plan...yang lain2 tu tengok la nak jadi macam mana.... :))

No comments: