About Me

My photo
seorang anak perempuan, kakak, isteri,ibu dan businesswomen yang sedang mencari dan pasti terus mencari kejayaan demi kejayaan berkat doa, restu dan bimbingan keluarga especially my beloved hubby......dan tunggak utamanya ku cari keredhaan Allah swt....

Monday, August 17, 2009

Musim Jual Tudung

Lama dah aku tak menjual koleksi pakaian wanita ni...tapi semenjak dua menjak ni sejak aku pakai tudung ala2 ariani ni ramai pulak yang dok tanya kat aku..cantik tudung,beli kat mana?Selalu sangat la aku terima soalan ni dari customer2 kat Dapur Bonda...Apalagi aku pun terusla start balik aktiviti menjual tudung ni...sebenaqnya bukan untung sgt pun sebab aku sendiri yang banyak juga membeli...nak buat macam mana dah suka kan....dalam masa dua hari ni aku dah juai 25 helai...hehehe...pandai juga buat sale dalam aku dok kalut2 buat katering...

No comments: